Sayfalar

31 Ocak 2011 Pazartesi

Birer lokmalık favalar

Ege mutfağının yeri bende hep bir başka olmuştur. Bunun sebebi annemin İzmirli olması ya da yaklaşık 15 yıldır her yazımı Ayvalık'ta geçiriyor olmamdan kaynaklanıyor olabilir. Cunda'ya balık yemek için gidip mezelerden kendimi alamayıp balık yemeden sofradan kalktığım çok olmuştur :)







































Bu kış günü beni yaz anılarına, deniz kenarında harika ege mezeleri ve hoş sohbetlere götüren annemin yaptığı fava oldu...





Limon dilimlerinin üzerine özenle yerleştirdi her birini. Bense her zamanki gibi sabrına şaşırarak yardım ettim ona :)






Fotoğrafları çekerken farkı ettim benim Cunda ya gidesim var... elimde fotoğraf makinam sokaklarında zamanı unutasım var...



2 yorum:

  1. ipekçim annen gene harikalar yaratmış... o nefis görünen favalardan birer lokma yiyesim geldi benim de :)

    not: şu soğuk eskişehir gününde benim de ayvalık ihtiyacımı harekete geçirdin ya, bişey demiyorum sana artık :)))

    sevgiler agusto;)

    YanıtlaSil
  2. Agustom hele bir havalar güzelleşsin beraber kaçalım Ege kıyılarına ;)

    Yorumların için de çok teşekkür ederim...

    YanıtlaSil